Felnőttképzés

Új, ingyenes oktatási platformot fejlesztett a Coca-Cola Magyarország

November elejétől új, ingyenesen elérhető digitális platformra költözik a Coca-Cola Magyarország #énjövőm programja, a munkaerőpiaci elhelyezkedést támogató program olyan interaktív felületet hozott létre, ami elsősorban a nem tanuló és nem is dolgozó, de fejlődni vágyó fiataloknak biztosít online tanulási környezetet – tájékoztatta a társaság kedden az MTI-t.

Az oldalon lévő tananyagok egyebek mellett önismereti, kommunikációs és munkajogi témákban érhetők el, de a tanulás mellett a felhasználóknak lehetőségük van a többi között arra is, hogy webináriumokra regisztráljanak, kapcsolatba lépjenek a program mentoraival, meghallgassák az #énjövőm podcast adásait, és inspirálódjanak más felhasználók beszámolóiból vagy a program aktuális híreiből.

A közlemény szerint a 2017-ben indított #énjövőm program célja, hogy nem dolgozó és nem is tanuló fiataloknak segítsen megtalálni a helyüket a munka világában. A program ingyenes, egynapos, kiscsoportos workshopjai során szakértő trénerek segítik a résztvevőket a munkaerőpiacon szükséges készségeik erősítésében.

A kiscsoportos workshopok tananyagai 2018 óta már online is elérhetők, de a most induló, új digitális felületnek köszönhetően egy szélesebb réteg számára is hozzáférhetővé válnak. A tanulásban a résztvevők segítségére vannak az #énjövőm program mentorai is, akik a Coca-Cola HBC Magyarország vezető beosztású munkatársai.

Az új felületre regisztrálók önismereti és kommunikációs tananyagok mellett pénzügyi, tárgyalási és vezetői készségeiket is fejleszthetik, valamint olyan, vállalkozásindításhoz elengedhetetlen tematikával is találkozhatnak, mint az időbeosztás vagy a projektmenedzsment. A program a résztvevők kérdéseire és problémáira reagálva most két új, hiánypótló tananyagot is elérhetővé tesz: a szakértő jogászok által fejlesztett jogi modul a kezdő munkavállalók és a fiatal vállalkozók joggal kapcsolatos kérdéseit fedi le, a munkáról és motivációról szóló modul pedig segít feltérképezni a felhasználók motivációs faktorait és tippeket ad arra, hogyan lehet ezekre építkezni.

Az #énjövőm program az indulása óta már több mint 10 ezer nem dolgozó és nem is tanuló fiatalnak segített, akik eddig összesen több mint 1 millió percet töltöttek tanulással. Közülük hétezernél is többen regisztráltak a program korábbi online felületére, ahol összesen 340 ezer percet töltöttek tanulással. Az új oldal fejlesztése során az ő visszajelzéseik és eszközhasználati szokásaik szem előtt tartása volt az elsődleges szempont.

A résztvevők 75 százaléka nő, a legnépszerűbb modul pedig egy önismereti teszt, amely segít a legfontosabb készségek beazonosításában és konkrét karrierutak kijelölésében is – tájékoztatott a Coca-Cola Magyarország.

Forrás: MTI

Legfrissebb cikkek

Falusi turizmus: közösségi befektetésként indul képzési program kistelepüléseknek

A TanfolyamGURU új, 2025. július 1. és szeptember 30. között zajló pályázati programot indít, amelynek…

2025.09.01.

Falusi turizmus: új képzési lehetőség önkormányzatoknak és helyieknek

A TanfolyamGURU 2025 nyarán pályázati programot indít a falusi turizmus fejlesztéséért, amely kifejezetten kistelepülések számára…

2025.08.29.

Digitális tanulás forradalma – hogyan alakítja át az online képzés a jövő oktatását?

A digitális oktatás új korszaka Ha körülnézünk, szinte mindenhol találkozunk online tanfolyamokkal. Nemcsak egyetemisták, hanem…

2025.08.28.

Önkormányzatok a helyi turizmus motorjai – így segítheti települését a 2025-ös Falusi Turizmus pályázat

Egy település jövője nemcsak a költségvetési számokon és a fejlesztési terveken múlik. Az igazi fejlődés…

2025.08.26.

5 ok, amiért egy település nem hagyhatja ki a Falusi Turizmus fellendítéséért szóló programot

A falusi turizmus nemcsak a turisták számára élmény, hanem a település számára gazdasági, közösségi és…

2025.08.18.

A tökéletes formaruha kialakításának mestersége

A formaruha ma már nem csupán egy praktikus ruhadarab, hanem a vállalati identitás meghatározó eleme.…

2024.07.30.