Kategóriák: Egyéb

Így lehetséges az irodád stresszmentes átköltöztetése

Új otthonba költözni rendkívül stresszes, azonban gondolj csak bele, mennyivel nehezebb lenne ez akkor, ha a lakótársadon, párodon vagy a családtagjaidon kívül még több 10, 100 vagy 1000 ember igényeit kellene kielégítened. És természetesen az ő holmijuk sokkal több is lesz. Jóval!

A legtöbben egyetértenek abban, hogy az iroda áthelyezése még az új lakásba vagy házba való berendezkedésnél is nehezebb.

A székek, íróasztalok és a végtelen mennyiségű irodai kellékek, számítógépek és elektronikus berendezések mellett az összes alkalmazott rendelkezésére kell állnod, hogy mentálisan átsegítsd őket az iroda helyszínének változásán.

Akár csak a háztömbön, akár a városon keresztül költözik át a céged, egy rosszul irányított irodaköltöztetés gyorsan hatalmas fejfájást okoz az alkalmazottaknak, az ügyfeleknek és a vezetőknek egyaránt.

Milyen lépéseket nem érdemes kihagyni, ha a gondtalan irodaköltöztetés az álmod?

 

6 tipp, amellyel problémamentes lehet az új irodába való költözés

A költözés szuper élmény, hiszen azt jelenti,  hogy vállalkozásod mérettől és iparágtól függetlenül készen áll a változásra és a növekedésre. Mielőtt azonban mindez a változás és növekedés megtörténne, először meg kell tervezned, hogyan zajlik majd a költözés.

 

  • A lehető leghamarabb kezdd el a költözés tervezését

Akár 2 hónapod, akár 2 éved van a költözésig, soha nem túl korai elkezdeni a tervezést. Kezdj el listákat készíteni arról, hogy mit kell tenned, és egy hozzávetőleges ütemtervet, hogy mikor kell az egyes feladatokat elvégezni.

És ne felejtsd el kidobni a dolgokat.

Nézzétek át az irattartókat, a szekrényeket, az irodai kellékek tárolóhelyét és szabaduljatok meg azoktól az eszközöktől, amelyek esetlegesen csak a helyet foglalják.

 

  • Egyeztess a vezetőkkel és az alkalmazottakkal

Érdemes a különböző területek vezetőit, például az IT, HR és más szekciók felelőseit összehívni, áttekinteni a költözés ütemtervét,  valamint megvitatni és megoldani a felmerülő problémákat.

Az alkalmazottak bevonása a folyamatba nem csak segít felmérni az igényeket, hanem lehetőséget ad nekik arra, hogy kifejezzék aggodalmaikat és vágyaikat az új irodával kapcsolatban.

Legyél megértő, hiszen ez számukra is egy hatalmas változás: tarts prezentációt az új munkahelyükről, mutasd meg nekik, hogy mire számíthatnak és nyugtasd meg őket arról, hogy jó helyük lesz az új bázison.

 

  • Készíts térképet az új irodáról

Ha lehetséges, akkor még a költözés előtt sétálj végig az új helyiségben, és tervezd meg az iroda elrendezését. Nyomtass ki egy tervrajzot, vagy készítsd el saját alaprajzodat, és jelöld meg, hová kerülnek a bútorok.

Amint elérkezik a költözés napja, nem kell ezer felé rohanva fixálnod minden bútor helyét – megteszi helyetted az a rajz, amelyet gondosan elkészítettél.

A térkép arra is alkalmas, hogy az első pár napon az alkalmazottak megtalálják a saját részlegüket, asztalukat. Természetesen nem kell egyesével mindenkinek megadni a helyét – bőven elég, ha feliratozod a helységeket aszerint, hogy melyik szakterület dolgozói foglalnak ott helyet.

 

  • Figyelj oda az informatikai igényekre

Ha van IT részleg a cégedben, akkor a lehető leghamarabb tájékoztasd őket a költözésről, hogy megkezdhessék a tervezést.

Egy informatikai szakember segíthet leltárba venni a berendezéseidet, és segíthet megszabadulni minden olyan régi vagy elavult dologtól, amelyet nem érdemes megtartanod.

Az IT részleg tudni fogja, hogyan kell megfelelően becsomagolni és felcímkézni a számítógépeket és a vezetékeket, így az új helyen történő beállítás gyorsabb és egyszerűbb lesz, ha ugyanaz a csapat dolgozik a becsomagoláson és a kicsomagoláson is.

 

  • Az értekezleteket és a határidőket a költözés dátumának megfelelően ütemezd be

A költözés előtti és utáni néhány napot a bepakolásnak, a kicsomagolásnak és az új helyen való elhelyezésnek szenteljük. Ügyelj arra, hogy az alkalmazottak ne ütemezzenek be az irodán belüli partnercégekkel való megbeszéléseket, meetingeket vagy az ügyfelek személyes látogatását erre az időszakra.

Ha közvetlenül az irodaköltözés előtti vagy utáni napokon muszáj találkoznod az ügyfelekkel, mindenképpen egy másik helyen tedd azt meg: hívd el őket egy ebédre, szervezz egy nagyobb megbeszélést bérelhető teremben, vagy bonyolítsd le online a megbeszélést.

Akár kisebb, akár nagyobb projektek vannak a porondon, nem érdemes erre az időszakokra határidőket kitűzni. Ki tudna úgy tökéletesen hatékonyan dolgozni, ha a lába alatt bepakolt dobozok zsúfolódnak, az IT szakértők már csomagolják el a gépek nagy részét és csak arra várnak, hogy te is befejezd a pötyögést?

 

  • Időben válassz megbízható költöztető céget

Számos költöztető cég foglalkozik irodaköltöztetéssel, ezért végezz kutatást, és kérj árajánlatot – arra figyelj oda, melyek azok a szolgáltatások, amelyek ezen kívül esnek!

Olyan céget bíznál meg, akik rugalmasan kezelik a költözési időt?

Segítségre van szükséged a szekrények becsomagolásához vagy az íróasztalok szétszereléséhez?

Megkímélheted magadat a fejfájástól, ha több céggel veszed fel a kapcsolatot és kiválasztod a vállalkozásod igényeinek leginkább megfelelőt.

 

 

Hogyan lehet kényelmes, stresszmentes és gyors egy iroda átköltöztetése?

A költöztetők alkalmazása a legjobb megoldás. A professzionális költöztetők leveszik rólad a terhek egy részét, és segítenek a dolgok rendezettségének biztosításában és a megfelelő úton tartásban.

A Franko Költöztetés csapata több irodai költözést is lebonyolított már, természetesen sikeresen!

A cég kizárólag költöztetésre specializálódott, így minden adott ahhoz, hogy tárgyaidat biztonságban tudd az utazás során:

modern, tiszta költöztetésre kialakított, nagy raktérfogatú, zárt, burkolt, filcezett felépítménnyel rendelkező tehergépkocsikkal rendelkeznek.

Akár kompletten, be- és kicsomagolással (szekrények, tárolók beltartalmának dobozolása), csomagolóanyagok biztosításával, bútorok szükségszerű szét- és összeszerelésével együtt végzik el az irodaköltöztetést.

 

Fogadd meg a tippjeinket és válassz professzionális költöztető céget.

Ez egy stresszmentes irodaköltöztetés receptje!

Legfrissebb cikkek

Social media toborzás tévhitek a Facebooktól a TikTokig

Interjú Knáb Anitával és Szilvási Gáborral Nem mindegy, hogy egyedül a céglogóra bízzuk cégünk toborzási…

2024. 02. 12.

Vezető helyen az ELTE Informatikai Kar

A Diploma 2024 kiadványban a HVG nyilvánosságra hozta a legjobb egyetemek összesített rangsorát és a…

2023. 12. 11.

Mire kíváncsiak az IT-sok az álláskeresés során?

Az álláshirdetések hiányosságai nagymértékben hozzájárulnak ahhoz, ha egy vállalat nem találja meg a megfelelő szakembert…

2023. 12. 1.

Három tipp, hogy zökkenőmentes legyen minden tárgyalásod

Az elegáns megjelenés az üzleti találkozók, megbeszélések elengedhetetlen „kelléke”. Nem véletlenül fogalmazunk így. Ugyanis pusztán…

2022. 12. 22.

Első nap az irodában? Ezt vedd fel!

Az első benyomás, azt mondják, roppantul fontos. A fellépésed milyensége pedig előre sok mindent elárul.…

2022. 10. 26.

Hogyan rendezd át az irodát úgy, hogy igazán átláthatóvá váljanak az iratok?

Az iratok, számlák és más olyan dokumentumok, amelyekből temérdek mennyiségű halmozódhat fel rövid idő alatt…

2022. 09. 9.